روش‌های پرداختی برای خرید از سایت جیم شاپ به چه طریق است؟

شما به دو روش می توانید از سایت جیم شاپ خرید خود را نهایی کنید:

1. به روش پرداخت مستقیم از طریق درگاه مورد اطمینان بانکی که باید از رمز دوم پویا استفاده نمایید.

2. به روش کارت به کارت که بعد از تکمیل اطلاعات مربوط به گیرنده، باید گزینه کارت به کارت انتخاب نمایید و در مرحله ی بعد شماره کارت برای شما نمایان می شود که مبلغ سفارش را به طور کامل باید به ان واریز نمایید.

نحوه ارسال سفارشات به چه صورت است؟

تمامی سفارسات شما از طریق پست پیشتاز و سفارشی که خود باید تعیین کنید ارسال می شود.

زمان تحویل سفارش‌ها چقدر است؟

تمامی سفارش ها در روز بعد از سفارش به مقصد شما ارسال می شوند، و زمان رسیدن به دست شما بستگی به شهر شما دارد، با این حال بعد از ارسال سفارش کد رهگیری برای شما از طریق پنل پیامکی ارسال می شود و با ان می توانید وضعیت مرسوله یخود را پیگیری نمایید.

در چه صورت می توانیم کالا را مرجوع کنیم؟

در صورتی که کالا معیوب باشد و به درستی کار نکند، مغایرت سفارش شما با کالای تحویلی، غیر اصل بودن در صورتی که شما کالا را به صورت اورجینال از سایت خریداری نمایید.

چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

تمامی فرایند خرید تا ارسال از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود ولی شما می توانید با ایجاد حساب کاربری از فرایند با خبر شوید.

کد رهگیری برای من ارسال نشده؟

بعد از اینکه سفارش شما به پست تحویل داده شد، کد رهگیری از طریق پیامک به شماره وارد شده توسط شما ارسال می شود، توجه داشته باشید که شما ره خود را به درستی وارد نمایید تا تمامی پیامک ها برای شما ارسال شود. در هر صورت اگر کد رهگیری را دریافت نکردید از طریق شبکه های اجتماعی که در سایت عنوان شده با کارشناسان جیم شاپ در ارتباط باشید.

امکان خرید تلفنی و یا پیامکی وجود دارد؟

بله، شما اگر به هر دلیل توانایی خرید انلاین را ندارید می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و یا SMS و یا تماس مستقیم با شماره های موجود در سایت خرید خود را به صورت افلاین و تلفنی نهایی نمایید.

ایجاد حساب کاربری برای سفارش الزامی است؟

خیر، شما می توانید به عنوان مهمان سفارش خود را ثبت نمایید، اما بهتر است برای با خبر شدن از وضعیت سفارش خود و مطلع شده از تخفیف ها و محصولات ناموجود یک حساب کاربری ایجاد نمایید.

آیا تحویل حضوری نیز امکان‌پذیر است؟

بله شما می توانید مححصولی که در سایت و یا به صورت تلفنی و..  سفارش داده اید را به هماهنگی قبلی به صورت حضوری تحویل بگیرید.

تحویل فوری سفارشات چگونه است؟

برای مشتریان عزیزی که در چناران، مشهد، گلبهار و شهرستان های نزدیک به چناران هستند امکان تحویل فوری هست، و ارسال به وسیله اسنپ و اسنپ باکس می باشد و هزینه ی ان با مشتری است.

چگونه می‌توانم کد تخفیف را در سایت شما استفاده کنم؟

اگر کد تخفیف در سایت موجود باشد در بنر اول یا بنری که اول سایت برای شما نمایان می شود عنوان می شود، در حال حاظر تخفیف 30 هزار تومانی اولین خرید فعال می باشد، کد تخفیف: jimshop

آیا محصولات شما با گارانتی عرضه می‌شوند؟

بله، تمامی کالا ها دارای گارانتی اصالت و مهلت تست 7 روزه و بعضی از محصولات گارانتی 1 تا 12 ماهه را دارا می باشد که در زیر ان محصول عنوان شده است

ایا قیمت و موجود محصولات بروز است و نیازی به تماس هست؟

بله قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد و نیازی به تماس برای خرید از جانب شما نیست و با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید.

آیا من می‌توانم برای همکاری با شما تماس بگیرم؟

بله امکان خرید همکاری برای شما مهیا شده است، برای عضویت در کانال همکاری به لینک موجود در پاورقی سایت با عنوان فروش همکاری مراجعه نمایید، و یا می توانید با ما به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.